• 28. marts 2019 kl. 8:41 #2238
    Carsten BrixCarsten Brix
    Keymaster

Kære fotoklub

Jeg var til foredraget med Ruslan hos jer og han anbefalede mig at opgradere til Canon 6D astromodificeret i Holland. Dette har jeg så gjort, men mangler at sælge mine gamle kameraer, som jeg tænkte i måske kunne være interesserede i. De er også sat til salg på diverse astroforums og i DBA. Håber det er ok.

Jeg er selv mangeårig medlem af KAF (Københavns Astronomiske Forerning og har selv stået for talrige astrronomiaftener og foredrag om astrofoto. Jeg håber det er ok at sende denne mail.

De bedste hilsner/Best regards

Michael Rask, Lyngby
    aggamich@gmail.com

Vil gerne sælge følgende:

– Canon 650D astromodificeret af autoriseret Canon værksted Visual Service, med Baader BCF 1 Astro Conversion filter for 400 – 700 nm (kostede ca. 2.400 kr)
    – autofokus virker
    – kan også bruges til alm foto med costum white balance
    – Canon zoom 18-55 mm f1:3,5-5,6 II
    – Originalt Canon batteri og lader
    – Original Canon “batteri” strømforsyning til 100-240 v hvis man har adgang til elnettet f.eks. i et observatoriet, så man ikke er afhængig af drive kameraet med batteri
    – flipskærm som også er touch – en stor fordel i mørket og så man kan vinkle sin skærm eller dreje den helt rundt så man kan kollimere foran teleskopet (SCT eller newton) og se effekten i realtid på skærmen
    -kamera og linse er som nyt og har ikke været brugt ret meget

Samlet pris 3.000 kr. Kan sendes, køber betaler porto

– Canon 5D mark II købt som astromodificeret hos Astro Hutech og med indbygget føler for temperatur på sensor
    – Kan anvendes som almindelig kamera med costum white balance
    – Originalt Canon batteri og lader
    – Original Canon “batteri” strømforsyning, så kameraet kan tilsluttes og drives fra elnettet, f.eks. i observatoriet eller haven
    – 2x8GB Sandisk Ultra (50 MB/s)nog Extreme (60 MB/s) Memory card og brugsanvisning
    – God og fejlfri stand, har kun været brugt til astro, så antallet af skud er begrænset

Samlet pris 4.500 kr. Kan sendes, køber betaler porto.

Kan sende billeder, hvis det ønskes.

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.